Nuffnang Signboard - Jom Klik

.

Jom Support Saya

Jom Support Saya

JobsMalaysia.Info - Jobs in Malaysia | Iklan Jawatan Kosong Kerajaan 2010

Post Terkini

Wednesday, October 20, 2010

Video seks Tiger Woods palsu

TAMPA - Seorang lelaki di Amerika Syarikat (AS), Teneal Goyco mendakwa dia dibayar sebanyak AS$1,000 (RM3,108) untuk menyamar sebagai bintang golf, Tiger Woods dalam video seks yang turut dibintangi oleh seorang pelacur, Devon James, lapor sebuah akhbar semalam.
"Saya bersetuju dengan rancangan itu demi wang, selain dapat berasmara dengan seorang wanita cantik," kata Goyco dalam satu wawancara eksklusif dengan laman web hiburan RadarOnline.combaru-baru ini.
Menurutnya, dia diminta memakai pakaian sukan oleh Devon dan suaminya supaya kelihatan seperti Woods.
Wanita itu turut memanggilnya dengan nama Woods sepanjang rakaman adegan seks mereka sebagai cara untuk memperdayakan orang ramai.
Devon sebelum ini mendakwa pernah menjalin hubungan sulit dengan Woods dan turut membuat dakwaan palsu bahawa pemain golf No.1 dunia itu adalah bapa kepada anak lelakinya, Austin T James.
Dia kini mengenakan bayaran AS$25.95 (RM80.70) untuk pembeli membuat tempahan awal satu pita video itu yang akan dihantar mulai 15 November depan.
Pada awal tahun lalu, Woods, 34, terbabit dalam skandal seks dengan beberapa wanita yang membawa kepada perceraian dengan isterinya, Elin Nodegren pada 23 Ogos lalu. - Agensi

No comments:

Post a Comment