Nuffnang Signboard - Jom Klik

.

Jom Support Saya

Jom Support Saya

JobsMalaysia.Info - Jobs in Malaysia | Iklan Jawatan Kosong Kerajaan 2010

Post Terkini

Monday, October 10, 2011

Curi untuk bayar hutang DVD lucah


ST PAUL, Amerika Syarikat (AS) - Seorang remaja berusia 18 tahun, Amanda Owens (gambar) yang bekerja sebagai pengasuh kanak-kanak dituduh memecah masuk ke rumah jirannya untuk melarikan beberapa barang berharga bagi menampung perbelanjaannya membeli cakera video digital (DVD) lucah.
Menurut beberapa buah akhbar kelmarin, dia ditangkap selepas jirannya itu, Darin Pake, 44, yang mengupahnya sebagai pengasuh kanak-kanak memasang kamera pemantauan di rumahnya di sini.
Menurut Pake, dia melakukan tindakan tersebut selepas mengetahui beberapa barang miliknya hilang seperti kamera, beg dan sejumlah wang.
Imej rakaman kamera pemantauan tersebut menunjukkan Amanda merangkak ke dalam rumahnya selepas memasukinya dari lubang untuk anjing di pintu kediamannya.
Pake kemudian menghubungi polis menyebabkan Amanda disoal siasat.
Amanda mengaku, dia membeli 20 hingga 30 DVD lucah dan merancang untuk menjual barang berharga bagi mendapatkan wang bagi membayar hutang pembelian filem porno itu.
Owens didakwa melakukan rompakan dan berdepan dengan penjara sehingga 10 tahun dan denda AS$20,000 (RM63,120) jika didapati bersalah. - Agensi

No comments:

Post a Comment