Nuffnang Signboard - Jom Klik

.

Jom Support Saya

Jom Support Saya

JobsMalaysia.Info - Jobs in Malaysia | Iklan Jawatan Kosong Kerajaan 2010

Post Terkini

Saturday, November 24, 2012

Jackie Chan bersara



Jackie Chan membuat pengumuman akan bersara daripada melakonkan filem aksi dalam masa terdekat.

Menurut aktor berusia 58 tahun ini, faktor usia menyebabkan dia perlu berehat daripada melakukan semua itu.

"Sudah sampai masanya untuk saya berhenti daripada melakonkan filem aksi lasak. Saya bukan muda lagi dan keupayaan saya tidak setanding dulu.

"Bagaimana pun, filem terbaru saya, CZI2 (Chinese Zodiac 12) adalah filem aksi saya yang terakhir," katanya.

Dalam pada itu, Chan kini sedang sibuk menjalani promosi filem tersebut yang akan ditayangkan 18 Disember ini di seluruh Asia.

No comments:

Post a Comment